Basket Case 1982 Film Online Kijken

★★★★☆

Beoordeling : 61/100 (Gebaseerd op 608 stemmen)



Duane Bradley is een jongen, die continu een grote mysterieuze rieten mand met zich meedraagt. In deze mand zit zijn gruwelijk misvormde tweelingbroer Belial, die na een operatie van Duane is gescheiden. Duane gaat nu samen met zijn monsterlijke broer op zoek naar de dokters die de twee hebben gescheiden om ze stuk voor stuk te vermoorden. Maar als Duane dan besluit om zijn leven te beteren en niet verder wil met moorden, is het monster kwaad en ontsnapt uit de mand.

Film Gegevens


BestandsAfmeting : 613 MB, Bestandsformaat : FLV 1440p BRRip, Commentaar : 2733, Versie : Spaans (es-MX) - Nederlands (nl-NL), Afspeelduur : 1h 32 minuten



Muziek : Armaani Royem
Cinematografie : Orval Yassine
Producent : Ezrah Ariaana
Regie : Orest Carli
Hoofdrollen : Alston Aragorn
Scenario : Elenor Barzan
Productie-maatschappij : Lyons Group, Ren Film
Distributie : Normandie Productions, Clockwork Zoo

Basket Case Film Online Kijken 1982


Categorieën : Documentaire, Komedie, Horror
Releasedatum : 24 januari 1968
Begroting : $178.836.874
Winstbejag : $841.264.514
Land : Tanzania

Gerelateerd Artikel

Basket Case single Wikipedia ~ Basket Case is de derde single van de Amerikaanse punkband Green Day De single is onderdeel van hun derde studioalbum Dookie Videoclip De clip van Basket Case is geregisseerd door Mark Kohr De videoclip speelt zich af in een ziekenhuis waar Billie Joe Armstrong Mike Dirnt en Tré

Basket Case 1982 ~ Basket Case beviel alweer een stuk beter dan Sleepaway Camp mijn jaren 80 film van gisteren Het is een fijne lowbudget film met een ontzettend coole killer Belial de misvormde en voor dood achtergelaten siamese tweeling van Duane Zolang die niet beweegt ziet het er ook prima uit de stopmotion heeft toch wel een leuke uitstraling

Basket Case song Wikipedia ~ Basket Case is a song by the American rock band Green Day It is the seventh track and second single from their third studio album Dookie 1994 The song spent five weeks at the top of Billboard s Alternative Songs chart In 2001 the song appeared as the fifth track on their greatest hits album International Superhits

Basket Case film Wikipedia ~ Basket Case is een Amerikaanse horrorfilm uit 1982 geschreven en geregisseerd door Frank film valt vooral op door het lage productiebudget en het overdreven geweld De hoofdrollen worden vertolkt door Kevin Van Hentenryck Terri Susan Smith en Beverly Bonner

Basket Case Green Day kopen Microsoft Store nlNL ~ Voeg Basket Case door Green Day toe aan je Rock Band™ songbibliotheek Deze site maakt gebruik van cookies om analyses te kunnen uitvoeren en persoonlijke inhoud en reclame te kunnen weergeven Door verder te bladeren op deze site gaat u akkoord met dit gebruik

basket case Nederlandse vertaling Engels ~ Vertalingen van basket case in het gratis EngelsNederlands woordenboek en vele andere Nederlandse vertalingen

BC definitie Basket Case Basket Case ~ BC Basket Case Op zoek naar algemene definitie van BC BC betekent Basket Case We zijn er trots op om het acroniem van BC in de grootste database met afkortingen en acroniemen te vermelden In de volgende afbeelding ziet u een van de definities van BC in het Engels Basket Case

a basket case Vertaling naar Nederlands voorbeelden ~ Shes a basket case and I just dont have it in me to take care omy husbands girlfriend right now Ze is een wrak en ik heb geen tijd om mij bezig te houden met haar Hes not a basket case Hij is niet een mandje geval De zoekresultaten bevatten mogelijk ongepaste woorden

Vertaling Green Day Basket Case ~ Vertaling van Green Day Basket Case Heb je de tijd Om naar me te luisteren hoe ik zeur Over niets en alles En dat tegelijk Ik ben er een van die Melodramatische gekken Neurotisch tot het bot Geen twijfel daarover Soms wordt ik bang van mezelf Soms spelen mijn hersenen spelletjes met mij Het komt er allemaal bij Ik denk dat ik gek word Ben ik

Basket Champs Speel nu gratis Basket Champs spelletjes ~ Basket Champs Klik hier om Basket Champs spelletjes te spelen op Sport Spelletjes spellen en vele andere spelletjes speel je gratis